سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست مطبوعاتي قبل از دربي؛

دایی: لزومی ندارد از امیر تعریف کنم نتایجش با استقلال روشن است/فقط به دنبال 3 امتیاز بازی هستیم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: هم من و هم قلعه نوعي دوست داريم دربي امسال برنده داشته باشد بنابراين تلاشمان را به کار مي گيريم تا ما پيروز ميدان باشيم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در نشست خبری امروز علی دایی گفت: مطمئنا همه می توانند درباره این بازی بزرگ نظر بدهند. با توجه به بازی هفته قبل و تمرینات خوبی که در این هفته داشتیم سعی می کنیم در اين هفته هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. تمام امیدمان این است که در دربي جمعه بهترین بازیمان را انجام دهیم.  
 
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد شرایط استقلال گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و لزومی ندارد که بخواهم از امیر تعریف کنم. نتایج چند ساله آنها نشانگر همه چیز است ما به خوبی می دانیم که نباید در این بازی مقابل آنها مرتکب خطا و اشتباه شویم.  
 
وي تصريح کرد: باید بگویم که اصلا به مساوی فکر نمی کنم و امیدوارم پیروز این میدان باشیم زیرا کسب این 3 امتیاز می تواند کمک زیادی به تیم ما در ادامه کند.  
 
دايي در مورد مصدوم و محروم ها گفت: متاسفانه امید عالیشاه محروم است و حمید علی عسگر مصدوم، باید بگویم که اصلا به دنبال مساوی نیستم.  
 
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: تمام تلاشم را برای کسب 3 امتیاز خواهم کرد چرا که هر تیمی که مغلوب شود تا مدتها فشار زیادی را متحمل خواهد بود. بنابراین دوست ندارم مغلوب این دیدار باشم و امیدوارم پرسپولیس، پیروز این میدان باشد.  
 
وي درباره جایگاه تیم استقلال و پرسپولیس در رده بندی جهانی گفت: فکر نمی کنم این مسائل بر روند این بازی تاثیر بگذارد. شرایط حال حاضر تیم را می بینم و با حال و آینده زندگی می کنم و تمام تلاشم را برای برد پرسپولیس به کار مي گيرم./مح

برچسب ها: مربی ، تیم ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.