سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله سارقان به اشرافي ترين خانه پاسداران/ يک ميليارد طلا به سرقت رفت

روز گذشته يکي از سرمايه داران تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران پرده از راز يک سرقت ميلياردي برداشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اين فرد که يکي از سرمايه داران تهران است و در منطقه پاسداران زندگي مي‌کند شب گذشته وقتي وارد خانه اش شد متوجه حضور سارقان گرديد.

اين فرد که به در خواست خودش نامش گفته نمي‌شود، به خبرنگار ما گفت: در خانه‌ام چند ميليارد طلا و جواهر داشتم و اين‌ها تنها قسمتي کمي از اموال با ارزشم بود و وقتي سارقان را ديدم باور کنيد تا پاي سکته مغزي و قلبي پيش رفتم.

ابتدا به پليس اعتماد نداشتم ولي به گفته همسرم با 110 تماس گرفتم و آنان را در جريان سرقت قرار دادم و بعد مسير حرکت فرار و خودرو سارقان را نيز براي مامور انتظامي تشريح کردم.

چند ساعت از ماجرا گذشت و من هر دقيقه به فکر بدبختي و ورشکستيم بودم ولي ناگهان از کلانتري پاسداران با من تماس گرفته و گفتند: دزد خانه شما را دستگير کرديم، لطفا جهت بررسي اموال و دريافت آن به کلانتري مراجعه کنيد.

من که انگار بال در آورده بودم تا کلانتري پرواز کردم و مثل باد خودم را به آقا رئيس رساندم و بعد از يک احوال پرسي سريع رفتيم پيش 3 سارق منزل منت که در حين فرار دستگير شده بودند.

رئيس کلانتري مي‌گفت بعد از اعلام سرقت از سوي مرکز پيام گشت‌هاي کلانتري طرح مهار به اجرا در آورده و پس از چند ساعت تعقيب و مراقبت و يک درگيري توانسته بودند سارقان را دستگير و اموالم از آنان پس بگيرند.

از اين بابت بسيار خوشحال بودم و شکايتم را از سارقان تنظيم کرده و با اين مصاحبه مي‌خواستم از پليس تهران تشکر کنم، البته با يک عذر خواهي که اولش اصلا به آنان اعتماد نداشتم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.