سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدان پاکی مانند آیت‌الله سعیدی است

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: این انقلاب مرهون خون پاک شهیدان پاکی مانند آیت‌الله سعیدی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام محسن غرویان ضمن تسلیت در گذشت همسر شهید آیت‌الله سید محمد رضا سعیدی بیان داشت: این انقلاب مرهون خون پاک شهیدان پاکی مانند آیت‌الله سعیدی است.

وی با اشاره به رشادت‌های این شهید انقلاب بیان داشت: آیت‌الله سعیدی با افشاگری و مبارزاتی که علیه رژیم ستم شاهی طاغوت انجام داد توانست نقش موثری در استمرار و پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تحمل مشقات و شکنجه‌های گوناگون این شهید در زندان‌های طاغوت تصریح کرد: به طور قطع اگر صبر همسر بزرگوار ایشان نبود این شهید انقلابی هرگز نمی‌توانست زیر این همه شکنجه‌های گوناگون تاب بیاورد.

غرویان اضافه کرد: صبر و شکیبایی این بانوی بزرگوار در برابر مشقات مبارزات علیه رژیم طاغوتی موجب می‌شد آیت‌الله سعیدی نسبت به ادامه مبارزات دلگرم شود و این مسئله نقش شایانی در روند مبارزات انقلابی داشت.

وی تاکید کرد: همه ملت ایران مدیون خون شهیدانی مانند آیت‌الله سعیدی و مبارزات ایشان است و اکنون که بانوی این شهید که نقش موثری در ایجاد انگیزه و روحیه مبارزه‌طلبی ایشان داشته است فوت کرده باید مقام ایشان و همسر گران‌قدرشان تکریم شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با تکیه نقلی از امام خمینی (ره) گفت: این مبارزان و رزمندگان که در خط مقدم جبهه‌های اسلام قرار گرفته‌اند از دامن مادران روحیه مقاومت را کسب کرده‌اند و اگر همسران ایشان نباشند هرگز نمی‌توانند به مبارزه خود ادامه دهند./س

برچسب ها: قم ، انقلاب ، اسلامی ، مرهون ، خون ، شهدا ، شهید ، سعیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.