سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد/

30 نفر از اراذل و اوباش شهر یزد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری 30 نفر از اراذل و اوباش در مرکز استان یزد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سردار منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح دستگیری اراذل و اوباش در یزد با هدف برخورد با ناامن کنندگان امنیت محله‌ها به مرحله اجرا درآمد که در طور اجرای این طرح 30 نفر دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال تحرکات برخی از افراد شرور و اعلام گزارش‌های مردمی به پلیس مبنی بر ایجاد مزاحمت، برهم زدن نظم و امنیت توسط عده‌ای از افراد شرور، طرح ضربتی و ویژه پلیس یزد با همکاری پلیس امنیت عمومی استان روز گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این عملیات محل اختفای 30 نفر از افراد شرور و اوباش شناسایی و تمامی آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی بیان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده از افراد دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضایی بودند که با اقدامات شرارت آمیز خود موجبات آزار و اذیت و نارضایتی شهروندان را فراهم می‌کردند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: پلیس طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش و افراد شروری که باعث ایجاد ناامنی در محله و مزاحمت برای نوامیس مردم می‌شوند را در دستور کار خود دارد و به محض اعلام گزارش مردم به صورت ویژه و تخصصی این گزارش‌ها را بررسی و بدون فوت وقت به آن رسیدگی می‌کند.

وی از مردم یزد خواست تا گزارش‌های خود از تحرکات افراد شرور را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع داده یا به صورت مستقیم به یکی از مراکز انتظامی اعلام کنند تا در اسرع وقت به گزارش آنان رسیدگی شود.

وی همچنین از کشف 20 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اردکان خبر داد و افزود: این موتورسیکلت‌ها نیز به دنبال اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسائط نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های عمومی و اختصاصی در این شهرستان کشف شده‌اند.

امان‌اللهی یادآور شد: در اجرای این طرح که به مدن دو روز و با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس آگاهی انجام شد، تعداد 20 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی تصریح کرد: کشف دو فقره سرقت اماکن خصوصی نیز از دیگر موفقیت‌های این طرح است.

امان‌اللهی بیان کرد: در طول اجرای این طرح در مجموع چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
برچسب ها: یزد ، دستگیز ، اراذل ، اوباش ، اردکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.