سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سرمایه‌گذاری در مناطق محروم حمایت می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بر حمایت سرمایه‌گذاری در مناطق محروم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، فاطمه غیور با بیان این مطلب افزود: در مشهد زمینه‌های زیادی برای جذب سرمایه‌گذاری در زمینه‌هایی همچون حمل‌ و نقل ریلی و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر وجود دارد که در عمل سود سرشاری را برای سرمایه‌‌گذار به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مشهد یک شهر فراملی است و سالانه میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی به این شهر وارد می‌شوند که خدمات‌دهی مطلوب به آنان، امکانات فراوانی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: خدمات‌دهی مناسب به زائران نیازمند سرمایه‌گذاری بسیار در پروژه‌های زیرساختی است؛ مسئله‌ای که از طریق جذب سرمایه‌گذار خصوصی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار بیان کرد: این مساله می‌تواند باعث توسعه این مناطق و افزایش امکانات برای ساکنان مناطق محروم شود.

وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار خارجی در مشهد گفت: با توجه به شرایط زائرپذیری و نیاز شهر مشهد، فضای سرمایه‌گذاری خارجی نیز در کنار سرمایه‌گذاری داخلی در این کلانشهر باید توسعه یابد.

غیور به طرح نوسازی بافت‌های فرسوده شهر اشاره کرد و گفت: بافت پیرامون حرم با توجه به قدمت خود به لحاظ زیرساخت‌ها، شبکه معابر و کالبد با شرایط امروز زندگی سازگار نیست و علاوه بر آن سفر روز افزون زائران به مشهد نیز نوسازی این بافت را ضروری کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه طرح نوسازی تهیه شده و بخشی از آن اجرا و یا در حال اجراست، افزود: ما از کسانی که به سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها تمایل دارند، استقبال می‌کنیم تا در زمینه ایجاد فضاهای رفاهی و خدماتی به زائران اطراف حرم مطهر سرمایه‏گذاری و تسهیلات ویژه‌ای برای شهروندان فراهم کنند.


برچسب ها: عضو ، شورای ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.