سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات پینگ پنگ اپن لوس آنجلس؛

فؤاد کاسب به مقام سوم رسید

مسابقات تنیس روی میز اپن لوس آنجلس، با قهرمانی دیمتری اوتچاروف نفر سوم المپیک 2012 لندن و مقام سومی فؤاد کاسب به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای تنیس روی میز اپن لوس آنجلس در رده های مختلف برگزار شد و طی آن در رده بزرگسالان، دیمتری اوتچاروف نفر سوم المپیک 2012 لندن و دارای رده 9 رنکینگ جهان از آلمان به قهرمانی رسید.
 
در این رده زمان ملا ملی پوش سابق کشورمان نیز با امتیاز 2535 آمریکا در سید 11 در این پیکارها حضور داشت ، وی در مرحله گروهی موفق شد با دو پیروزی و یک باخت به مرحله حذفی راه پیدا کند . ملا در اولین بازی حذفی 3 بر صفر مقابل جعفر شجاع به برتری دست یافت و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند ولی در این مرحله 3 بر صفر مغلوب شیائو یوان شد و از دور رقابت ها کنار رفت .
  
براساس این گزارش، در رده بالای چهل سال، فواد کاسب بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی کشورمان حضور داشت که موفق شد عنوان سوم را به خود اختصاص دهد .
 
کاسب در مرحله گروهی با سه پیروزی به عنوان نفر اول به مرحله حذفی راه یافت . سپس با پیروزی 3 بر 1 مقابل تونگ فان به مرحله نیمه نهایی راه یافت و با شکست 3 بر صفر به مایکل هیات از راهیابی به فینال بازماند و مقام سوم را به دست آورد .

فواد کاسب در مسابقه بازیکنان زیر امتیاز 2250 نیز شرکت کرد و با سه پیروزی در مرحله گروهی به مسابقات حذفی راه یافت ولی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شوای چانگ بازیکن چینی شد و از دور رقابت ها کنار رفت .

لازم به ذکر  است،  مسابقات اپن لوس آنجلس با حضور 290 بازیکن و جایزه 36 هزار دلار برگزار شد و برخی بازیکنان ایران نیز در این پیکارها حضور داشتند./مح

برچسب ها: تنیس ، کاسب ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.