سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

زبان فارسی غنی از حکمت ها و پندها

زبان و ادبیات فارسی علاوه بر غنی بودن، نزدیک ترین زبان به زبان قرآن است و شامل و حامل حکمت های فراوان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رییس دانشگاه زنجان در هشتمین همایش بین المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی با اشاره به  اهمیت کنفرانس  گفت :زبان و ادبیات فارسی علاوه بر غنی بودن، نزدیک ترین زبان به زبان قرآن است و شامل و حامل حکمت های فراوان است و فعالیت در این زمینه برکت های زیادی را به دنبال دارد.

افشارچی با ابراز تشکر از مسئولین انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران و نیز اساتید، دانشجویان و محققان حاضر افزود : برگزاری این کنگره موجب ایجاد زمینه ای جهت تبادل اطلاعات و افزایش سطح علمی شرکت کنندگان خواهد بود.

دبیر علمی هشنمین همایش بین المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران  در  این همایش در خصوص برگزاری  این کنفرانس گفت : فعالیت های ابتدایی از شهریور ماه سال گذشته آغاز شد و پس از اعلام فراخوان 1200 مقاله تا اردیبهشت ماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال شد و و با ادامه روند دریافت مقالات در پایان 157 نفر از استادان حوزه ادبیات فارسی پرداختند و 580مقاله از 286 نویسنده پذیرفته شد.

مومنی، در خصوص مقالات همایش افزود: پس از ثبت نام اینترنتی 122 مقاله ثبت نام نهایی شده و به بخش ارائه مقالات همایش راه یافتند 256 مقاله نیز جهت چاپ پذیرش نهایی شدند. /س

 

برچسب ها: فارسی ، حکمت ، پند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.