سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور كارت‌هاي هوشمند مهارت:

ديگر امكان جعل گواهينامه‌هاي مهارت وجود ندارد

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور گفت: با صدور گواهينامه‌هايمهارت در قالب كارت هوشمند ديگر امكان جعل در فرآيند استعلام وجود نخواهد داشت.

كوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: صدوركارت‌هايهوشمندمهارتدر راستاي استقرار دولت الكترونيك و استانداردسازي، اصلاح بهبود روش‌ها و فرآيندها و با هدف بازنگري، اصلاح توسعه و بهينه‌سازي الگويهاي ارزشيابي مهارت در سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور طراحي و صادر شده است.
 
وي افزود: اين كارت‌هاي هوشمند از كدهاي امنيتي سه لايه برخوردار است كه با توجه به آن امكان جعل در فرآيند استعلام وجود نخواهد داشت.
 
پرند در ادامه در خصوص استعلام گواهينامه‌هايمهارت از طريق اين كارت‌ها تصريح كرد: اين كارت به سيستم جامع پورتال سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور متصل است و استعلام و از آن در صورت نياز از سوي نهادها و سازمان‌ها بدون نياز به مكاتبات اداري به صورت آنلاين و آفلاين با وارد كردن كد شناسايي در سامانه مذكور قابل انجام است.
 
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور خاطر نشان كرد: همچنين بر روي اين كارت‌هاي هوشمند مشخصات فردي به همراه تاريخ صدور كارت و كد شناسايي درج شده و قابليت ثبت اطلاعات افراد را تا 20 گواهينامه دارد./ف
برچسب ها: جعل ، کارت ، مهارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.