سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واشنگتن پست:

اسد به تهدیدات آمریکا می‌خندد

به نوشته یک روزنامه آمریکایی، بشار اسد رئیس جمهور سوریه "تهدیدات آمریکا را به تمسخر گرفته و در برابر موج تهدیدات، فقط لبخند می‌زند".

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، در گزارشی که وب سایت روزنامه واشنگتن پست آن را منتشر کرده، آمده است: با وجود تهدیدات آمریکا برای حمله به سوریه، بشار اسد رئیس جمهور سوریه هفته گذشته در کمال خونسردی با یک هیئت یمنی دیدار کرد و دشمنان خود را به تمسخر گرفت.

این روزنامه افزود: اسد همچنان با آرامشی خاص ظاهر می‌شود و چنان با مهمانانش در کاخ ریاست جمهوری دیدار می‌کند که گویی هیچ خبری نیست و آرامش برقرار است. البته در پس این چهره آرام، خشم اسد روند فزاینده‌ای داشته است. بشار اسد قول داده مخالفان مسلح را از بین خواهد برد و با دشمن امپریالیست مقابله می‌کند.

به نوشته واشنگتن پست، پس از گذشت دو سال و نیم از بحران سوریه، بشار اسد رویدادهای سوریه را یک توطئه خارجی علیه این کشور می‌داند و معتقد است 90 درصد افراد مسلحی که در سوریه فعالیت می‌کنند وابسته به سازمان تروریستی القاعده هستند و برای رسیدن به راه حل مناسب باید ابتدا این "تروریست"ها را از میان برداشت و بعد وارد روند سیاسی شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اسد ، سوریه ، خنده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.