سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه افرادي هنگام خواب اس ام اس مي زنند

دانشمندان به تازگي نوعي عادت عجيب در اثر استفاده از فناوري را ميان افراد كشف كرده اند، كه استفاده از تلفن همراه در زماني است كه افراد خواب هستند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، بر اساس اين تحقيق دانشمندان دريافته اند كه بسياري از افراد به دليل مشغوليت هاي روزمره زمان معمولاً براي انجام تمامي كارهايشان كم مي آورند و به همين دليل معمولاً تا ساعت هاي طولاني از شب مشغول بررسي با sms ها و صحبت و فرستادن sms از طريق تلفن هاي همراه خود هستند.

گفتني است:دانشمندان با مطالعه بر روي گروه هاي داوطلب و بررسي روند جواب دادن آن ها به تلفن همراه و يا sms ها دريافته اند اكثر اين افراد هنگامي كه حالت خواب و بيداري sms زده اند، فرداي آن روز به هيچ وجه sms و يا موضوع آن را به خاطر نداشتند و اين موضوع مي تواند سبب بروز سوء تفاهمات و يا مشكلات مختلفي براي افراد شود.

بررسي ها نشان مي دهند، افراد بهتر است يك ساعت قبل از خواب تلفن همراه خود را خاموش كنند و ذهن و بدن خود را آماده يك خواب راحت كنند تا فرداي آن روزعملكرد ذهني و بدني مناسبي داشته باشند.

پزشكان به افراد توصيه مي كنند: تا حتي در صورت بي خوابي به جاي كار با گوشي تلفن همراه و يا جستجو در اينترنت كه بي خوابي آن ها را تشديد خواهد كرد، كتاب مطالعه كنند و يا نوشيدني هاي آرام بخش بخورند.

Sms زدن در هنگام خواب و بيداري علاوه بر امكان وجود داشتن غلط هاي املائي مي تواند بي محتوا باشد و باعث دردسر فرد شود./ع2

برچسب ها: خواب ، تلفن ، غلط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.