سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المنار فلسطين فاش کرد:

اوباما :اعراب خليج فارس هزينه حمله سوريه را پرداخت مي کنند

المنار فلسطين در خبري فاش کرد: رئيس جمهور آمريکا به مقامات ارشد دولت و کنگره اين کشور اطمينان داد نگران هزينه هاي حمله به سوريه نباشد زيرا برخي کشورهاي عرب خليج فارس و در صدر آنها عربستان و قطر اين هزينه‌ها را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، پايگاه اينترنتي روزنامه المنار فلسطين اعلام کرد محافل سياسي آگاه در گفتگو با  اين روزنامه فاش کردند باراک اوباما به مقامات عالي رتبه دولت و کنگره اطلاع داده است برخي کشورهاي عربي خليج فارس و در راس آنها عربستان و قطر هزينه‌هاي حمله به سوريه را خواهند پرداخت؛ در نتيجه حمله به اين کشور براي خزانه دولت آمريکا که در وضع بدي قرار دارد هيچگونه بار مالي در بر نخواهد داشت.

به گفته محافل سياسي، اوباما در ديدارهاي محرمانه با مقامات ارشد دولت و رهبران احزاب آمريکا فاش کرده که جنگ عليه سوريه در  واقع از دو سال و نيم پيش آغاز شده است و کشورهاي عرب خليج فارس هزينه هاي جذب عناصر مزدور ، ايجاد اردوگاه و اتاقهاي عمليات تروريستي و مسلح کردن آنها را پرداخت کرده اند. 

به گفته اين منابع، کشورهاي عرب خليج فارس براي تعدادي از کشورهاي شرکت کننده در حمله به ملت سوريه شبکه هاي موسوم به "سوپاپ اطمينان اقتصادي" ايجاد کرده اند تا اين کشورها در ائتلاف ضد سوري باقي بمانند و هر يک از آنها به نقشي که براي آنها تعيين شده است عمل کنند.

اين محافل سياسي افزودند در دو سال گذشته چندين قرارداد خريد سلاح بين عربستان و برخي کشورهاي عرب خليج فارس از يک طرف و آمريکا و برخي کشورها از طرف ديگر امضا شده است. 
برچسب ها: آمریکا ، عرب ، اوباما ، قطر ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.