سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

شوراها با حفظ انسجام خدمت به مردم را سرلوحه امور قرار دهند

کرم رضا پیریایی گفت: در چنین روزی آحاد مردم نتیجه خدمت خود را در آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌بینند و اعضای شوراها از امروز باید به مدت چهار سال کار و تلاش کرده و نتیجه تلاش آنها پیشرفت شهر و روستا خواهد بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، استاندار قم با اشاره به اینکه مسئولان وظیفه دارند بر اساس خواست مردم، نیاز مردم و مصالح نسبت به تصمیم گیری و خدمت کردن انجام وظیفه کنند گفت: ما باید از همه ظرفیت‌های خود شامل منابع انسانی، فضا و فعالیت، استفاده مطلوب داشته باشیم.
وی اظهار کرد: شوراها باید بر اساس قوانین و آیین نامه‌ها به انجام وظیفه بپردازند و حفظ انسجام، برادری و اخوت باید مورد توجه قرار گیرد.
پیریایی افزود: در برخی مواقع و بازه‌های زمانی خاص وقت ما صرف کشمکش‌ها می‌شود که باید از چنین اقداماتی پرهیز شود، نقد و انتقاد کردن اشکالی ندارد مشروط به اینکه نقد درست باشد.
وی با اشاره به اینکه در دوره سوم همکاری بسیار خوبی بین فرمانداری و شورای شهر صورت گرفت اظهار کرد: ما از موضع نظام برای خدمت به مردم به امور نگاه می‌کنیم و در این راستا باید ببینم که چقدر از ظرفیت‌ها استفاده کرده و چه مقدار نسبت به بزرگی و حساس بودن کار آگاهی داشته و خود را برای آن آماده کرده‌ایم./س
برچسب ها: قم ، خدمت به مردم ، شوراها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.