سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ شهریور برگزار مي شود؛

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی

با توجه به پتانسیل و توانمندی های استان تهران، از سوی معاونت سنجش ، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی میزبانی سومین المپیاد ورزشی و فرهنگی دانشجویان دختر دانشگاه علمی کاربردی واگذار گردید.

مهندس حبیب زاده، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران  در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این المپیاد در جهت تقویت روحیه، سلامت دانشجویان و ارتقا سطح ورزش حرفه ای در بین دختران دانشجو در کشور برگزار خواهد شد.

 وی گفت:این مسابقات از ۱۸ تا ۲۴ شهریور به میزبانی تهران انجام می شود. در این مدت دانشجویان دختر سراسر کشور در ۹ رشته بدمینتون، تکواندو، بسکتبال، شنا، فوتسال، والیبال، دوو میدانی، کاراته و تنیس روی میز رقابت خواهند پرداخت.

 وی در ادامه گفت: در چنین رقابت هایی که شرکت کنندگان بسیاری حضور دارند سبب می شود که احساس خود باوری، تبادل اطلاعات و مسائل علمی، مذهبی و آموزشی، آشنایی با نحوه آموزش سایر مراکز علمی کاربردی و شناخت از فرهنگ های دیگر نقاط کشور صورت گیرد. در این ۷ روزی که دانشجویان در کنار هم هستند تبادل فکر و انتقال تجربیات آموزشی و علمی انجام می شود ، مخصوصا اینکه نظام آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهارتی بوده و تجربیات نسبت به مسائل نظری بیشتر است و رشته ها متنوع تر و تخصصی تر هستند. 

برای دختران با توجه به محدودیت های که در ورزش وجود دارد با حضور در این مسابقات تشویق به انجام فعالیت های ورزشی و فعالیت های اجتماعی می شوند.

وی در پایان افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی به دلیل تفاوتی که با سایر مراکز آموزشی در سطح کشور دارد امکانات ورزشی کمی دارد. قصد داریم چنین المپیادهایی را در فاصله زمانی کمتر در سطح کشور برگزار کنیم./ع2
برچسب ها: دانشجو ، علمی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.