سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

غربی‌ها فرهنگ عفاف در خانواده‌ها را هدف گرفته‌اند

استاد حوزه علمیه خواهران به تلاش غرب برای از بین بردن فرهنگ حیا و عفاف اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان عفاف و حیا در خانواده‌ها را مورد هجمه خود قرار داده‌اند و به دنبال این هستند که پایگاه خانواده‌ها را سست کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مریم معین‌الاسلام امروز در همایش سفیران ولایت که با حضور ویژه مبلغین جوان کنگره امام سجاد(ع) در مجتمع یاوران حضرت مهدی(ع) قم برگزار شد به جایگاه و شأن حضرت معصومه(س) اشاره کرد و اظهار کرد: این بانوی بزرگوار با هجرت خود به دنیا نشان داد که می‌توان در کنار عفاف و حجاب نسبت به انجام فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی اهتمام داشت.

وی تاکید کرد: مسلمانان باید نسبت به دیگر مسلمانان احساس مسئولیت داشته باشند و نمی‌توان گفت که مسلمانیم ولی سرنوشت دیگر مسلمین برای ما اهمیتی ندارد.

استاد حوزه علمیه خواهران توجه به روحیه مطالبه گری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را ضروری دانست و اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که در غرب زن به یک ابزار و منبعی برای سرمایه داران تبدیل شده است.

وی به فعالیت سایت‌های پورنوگرافی و کسب درآمدهای هنگفت توسط غربی‌ها از این راه اشاره کرد و ادامه داد: امروز شاهد هستیم که غربی‌ها زن را به شکل مدرن به فروش می‌رسانند و باید نسبت به چنین وضعیتی در دنیای امروز اعتراض کنیم.

وی با اشاره به توطئه چینی دشمنان برای خدشه‌دار کردن فرهنگ مهدویت و انتظار افزود: یکی از موضوعاتی که قلب امام عصر(عج) را به درد می‌آورد بی‌حیایی است و باید همه نسبت به این مسئله هوشیار بوده و فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه ترویج کنند./س

برچسب ها: قم ، فرهنگ ، عفاف ، حجاب ، غرب ، خانواده ، هدف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.