سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین:

پولاد مردان جوان در 5 وزن به بازیهای مالزی اعزام می شوند

سرپرست انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین، اسامی نهایی ملی پوشان اعزامی به بازی های پاراآسیایی مالزی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  سید محمدرضا میرشفیعی در این خصوص اظهار داشت: در جریان جشنواره استعداد یابی مشهد، 35 نفر از نوجوانان حائز شرایط انتخاب شدند که از این تعداد در نهایت 10 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

میرشفیعی ادامه داد : از بین این 10 نفر که در دو رده سنی 14 تا 16 سال و 16 تا 19 سال هستند، رده سنی 14 تا 16 سال به علت به حد نصاب نرسیدن در مسابقات و ادغام شدن آنها در گروه سنی بالاتر و به تبع آن کم شدن احتمال مدال آوری، از اعزام آنها صرف نظر کردیم و صرفا 5 نفر از وزنه برداران گروه سنی 16 تا 19 سال به این مسابقات اعزام می شوند. 

سرپرست انجمن وزنه برداری تصريح کرد: تیم ملی وزنه برداری جوانان دارای معلولیت با ترکیب آقایان علی سیفی دسته 49 کیلوگرم (خراسان رضوی)، احمد دوستدار دسته 59 کیلوگرم (مازندران)، مهدی صیادی دسته 107 کیلوگرم (البرز) ، میثم متقیان دسته 107+ کیلوگرم (اصفهان) و محسن بختیار دسته 54 کیلو گرم(گیلان) در این رقابت ها شرکت می کند و آقایان احمد دلجوان (سرمربی تیم ملی) و علی فخرآور (مربی تیم ملی) به عنوان کادر فنی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

وی افزود : تمرینات این وزنه برداران در حال حاضر به صورت غیرمتمرکز وطبق برنامه های ارائه شده از سوی انجمن، در استان های محل سکونت انجام می شود و از طریق تماسهای هفتگی، بر روند تمرینات و تغذیه ی ورزشکاران نظارت می شود. 

میرشفیعی تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که پس از رقابت های پارالمپیک لندن، در اوزان و نیز گروه های سنی به وجود آمده، تیم ها با نفرات جدیدی می آیند که باعث می شود شرایط قابل پیش بینی نباشد، اما تیم چین کماکان در زمره جدی ترین رقبای ما محسوب می شود.

سرپرست انجمن وزنه برداری گفت: با توجه به پیش رو بودن مسابقات جهانی امارات که سال آینده برگزار می شود، کسب مدال و رنکینگ جهانی برای وزنه برداران جوان ما بسیار حائز اهمیت است، چرا که مجوز ورود به مسابقات جهانی خواهد بود. البته مسابقات قهرمانی کشور که تحت نظر IPC برگزار می شود نیز فرصتی است تا رنکینگ ورزشکاران ثبت شود.

ميرشفيعي در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به روند تمرینات و شرایط ملی پوشان، پیش بینی کسب مدال داریم و امیدواریم که با دست پر بازگردیم.

بازی های پاراآسیایی جوانان، آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود. 
برچسب ها: جشنواره ، استعداد ، وزنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.