سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی: توجه به فوتبال پایه بانوان یکی از برنامه های اصلی ماست

نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال در امور بانوان با حضور در مراسم افتتاحیه اولین فستیوال دختران زیر13 سال کشور توجه به فوتبال پایه بانوان را یکی از برنامه های اصلی فدراسیون اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  فریده شجاعی در این باره اظهار داشت: این مراسم با هدف توجه و اهمیت دادن به فوتبال پایه برگزار شده است، ما پیش از این در رده های زیر14 سال مسابقات در حد مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می کردیم و حالا با شروع این مسابقات در رده سنی زیر 13 سال قصد داریم تا فوتبال پایه را تقویت کرده و بازیکنان تیم ملی را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: در واقع قصد داریم برای پشتوانه سازی تیم های ملی اردوها و مسابقات اینچنینی را برگزار کنیم تا با شناخت بازیکنان، برترین را در سالهای آینده به تیم ملی دعوت کنیم.

شجاعی در ادامه گفت : در این دوره استعدادیابها علاوه بر گذراندن دوره های تخصصی استعدادیابی و دوره های مربیگری و همچنین دوره های پیشرفته را آموزش دیده اند.رئیس کمیته فوتبال بانوان در خصوص انتخاب کادرفنی تیم ملی زیر13 سال گفت: همیشه تیم های پایه بر عهده مریم آزمون بوده و از این پس کتایون خسرویار به همراه مریم آزمون، به عنوان کادرفنی تیم ملی زیر13 سال حضور دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما انتظار داشتیم تیم های بیشتری از استانها در این فستیوال حضور داشته باشند اما در هر حال با 11 تیم فستیوال را شروع می کنیم و امیدواریم در سالهای آینده تیم های بیشتری درگیر مسابقات شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.