سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

باید از ظرفیت بالای فوتسال قم خوب استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: تلاش ما این است که در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تمام ظرفیت فوتسال قم بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رضا کردی تصریح کرد: همواره یکی از دغدغه‌های مهم من این بوده که به عنوان یکی از اعضای خانواده فوتسال بتوانم به نوجوانان و جوانان این رشته خدمت کرده و در هر مسئولیتی که باشم از ظرفیت بالای فوتسال قم خوب بهره ببریم.

وی ادامه داد: ما استانی فوتسال‌خیز و توانمند هستیم، حضور یک تیم کاملا بومی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور نشانگر این است که ما به واقع در فوتسال قدرت زیادی داریم اما در سال‌های اخیر برخی اختلاف سلیقه‌ها موجب شده است تا به‌جای اینکه در کنار هم باشیم در مقابل یکدیگر قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابراز داشت: ما سال گذشته به واسطه نبوغ و استعداد بسیار بالایی که فوتسالیست‌های تیم صبا داشتند هفته‌های زیادی صدرنشین جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بودیم و شانس زیادی برای قهرمانی داشتیم.

وی اضافه کرد: ما در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شانس اول کسب عنوان قهرمانی بودیم اما دلیل اینکه قهرمان نشدیم این است که خودمان به دلایل مختلف قهرمانی را به تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان واگذار کردیم.

با انتقال امتیاز تیم فوتسال صبا به ماهان تندیس قم، رضا کردی که سابقه مربیگری در تیم‌های ارم کیش قم، کیش ایر قم، دانشگاه علوم پزشکی قم، آلومینیوم سازی اراک و پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم معرفی شد./س

برچسب ها: قم ، استفاده ، ظرفیت ، بالا ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.