سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علاوه بر مهرام و پتروشیمی؛

تیم های دانشگاه آزاد و گرگان کار خود را شروع کردند

در حالی که وضعیت بیش از نیم تیم های فصل قبل سوپرلیگ بسکتبال مشخص نیست 4 تیم تمرینات خود را برای فصل بعد شروع کرده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که سال قبل با تمام بازیکنان خود قرارداد 2 ساله امضا کرده بود تمرینات خود را برای فصل جدید سوپرلیگ بسکتبال آغاز کرد هرچند عزیز خانی مدیر باشگاه به تازگی از مسافرت بازگشته و به همین دلیل هنوز تصمیمات نهایی برای فصل بعد گرفته نشده است.

مسئولان دانشگاه آزاد هفته آینده در مورد شرایط فصل بعد، مجوز بازیکنان خارجی و بودجه تیم تصمیم می گیرند و تمرینات رسمی با حضور بازیکنان شهرستانی بعد از این تصمیم گیری ها شروع می شود از طرفی تیم شهرداری گرگان که فصل بعد نتیجه بسیار خوبی را با رسیدن به مرحله پلی آف گرفت امسال با شرایط مالی نسبتاً بهتری در لیگ شرکت می کند.

پاداش به گرگانی ها

گرگانی ها از تیرماه کار خود را با بازیکنان بومی شروع کرده و حساب بازیکنان سال قبل را به طور کامل تسویه کرده اند.

ضمن اینکه با توجه به نتیجه خوب سال قبل 10 درصد به بازیکنان اصلی و 5 درصد به بازیکنان ذخیره پاداش داده اند به تازگی بازیکنان مورد نظر فصل بعد گرگان هم در تمرینات این تیم حاضر شده اند اما هنوز وضعیت بازیکنان خروجی و ورودی این تیم به طور رسمی مشخص نیست.

گفتنی است، پیش از این تیم های پتروشیمی و مهرام فینالیست های سال قبل لیگ هم تمرینات خود را در تهران آغاز کردند.

تیم مهرام طبق گفته های کادر فنی این تیم، با جدایی صمد نیکخواه در کنار احتمال جدایی مهدی کامرانی با ترکیب کاملاً جوانی تا مرحله پلی آف در لیگ حضور پیدا می کند، تیم فولاد ماهان هم که وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد شرایط لازم برای سفر به اردن و حضور در جام باشگاه های آسیا را فراهم کرده و به تمرینات برای این رقابت ها ادامه می دهد./آق

برچسب ها: پتروشیمی ، مهرام ، بسکتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.