سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوراهای شهر و روستا، از کثرت خرد جمعی تا تأمین مطالبات مردمی

چهارمین دوره شوراهای شهر وروستا که از روز گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز نمود با افزایش تعداد اعضای آن در بسیاری از شهرها روبرو بود که شهرستان ملارد نیز از این قاعده مستثنی نبود.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، آغاز به کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ملارد با افزایش تعداد اعضای آن به 13 نفر، وزنه سنگین و حائز اهمیتی در روند رو به رشد شکوفایی و بالندگی شهری محسوب می شود.
شوراهای شهر و روستا به عنوان یکی از نهادهای برآمده از انتخابات مردمی در مدیریت متمرکز منطقه ای و شهری با نظارت برعملکرد و فعالیت شهرداری ها و تعیین مدیریت شهری، نقش موثری را در تأمین مطالبات مردمی ایفا می نماید.
پرسشگر بودن شوراها و به تبع ملزم نمودن مدیریت شهری به پاسخگویی یکی از بازوهای توانمندی است که می تواند به ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات شهری و مدیریت اصولی و هوشمندانه بینجامد.
افزایش تعداد اعضای شوراها در دور جدید فعالیت این نهاد مردمی درسطح شهرستان ملارد فرصتی است که در صورت تقویت هرچه بیشتر همیاری بین اعضا و مدیریت کارشناسانه و مطلوب و به تبع افزایش و ارتقا سطح خود جمعی در مدیریت شهری، می تواند توسعه پایدار شهری در این منطقه را که از ظرفیت های بالقوه بسیاری نیز در حوزه های گوناگون برخوردار است را محقق نماید.
امید آن می رود اعضای جدید، با شناخت تهدیدها و فرصت های جاری و ساری و نقاط ضعف و قوت این منطقه و درک دغدغه های مردم شریف این شهرستان به عنوان یکی از نواحی مهاجرپذیر در سطح استان تهران، روند توسعه پایدار شهری در این منطقه را تسریع بخشند و برگ زرین و درخشانی را در پرونده عملکرد شورای اسلامی شهرستان ملارد در دوره جدید، ثبت نمایند. /

برچسب ها: شورای ، شهر ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.