سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام معلمی در نطق مجلس خبرگان رهبری:

رئيس‌جمهور در عزل و نصب‌ها به شعار اعتدال‌گرايي توجه ويژه‌اي داشته باشد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: از رئیس دولت یازدهم خواستاريم به شعاری که دربارۀ اعتدال‌گرایی سر داده‌اند در عزل و نصب‌ها، توجه ویژه کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام علی معلمی" نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان، صبح امروز (‌چهارشنبه، 13 شهريور) در نطق چهاردمین اجلاس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: برگزاری انتخابات یازدهمین دورۀ ریاست جمهوری در فضایی سالم مصداق حماسۀ سیاسی مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری است که با تدابیر و عنایت ویژه معظم‌له به بهترین شکل برگزار شد.
 
وی در این مورد اظهار داشت: رأی مردم به رئیس جمهور محترم، نشان از اعتماد به روحانیت و اعتماد به جایگاه و مقام ولایت است که جای شکرگزاری دارد و امیدواریم جناب آقای روحانی بتواند در این عرصه که عرصۀ خدمتگذاری است موفق باشد، زیرا کار، کار سنگینی است و فعلاً نوبت حماسه اقتصادی است که تیم اقتصادی دولت باید فعالانه در جهت تحقق آن عمل کنند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر، اعتنا نکردن به کسانی که در مقام چاپلوسی از دولت تعریف‌های نابجا کرده و اعتماد به کسانی که دلسوز وي و نظام هستند را از جانب رئیس‌جمهور خواستار شد و از رئیس دولت یازدهم خواست به شعاری که دربارۀ اعتدال‌گرایی سر داده‌اند در عزل و نصب‌ها، توجه ویژه کنند.
 
حجت‌الاسلام معلمی توجه بیشتر دولت به مسأله عفاف و حجاب و ترویج و صیانت از سبک زندگی اسلامی ایرانی را مورد خواست دلسوزان نظام دانست.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.