سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي در شهرستان شهريار

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهريار از دستور كار قرار گرفتن برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي شهرستان شهريار در آينده خبر داد.

عرب‌نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ظرفيت‌ها و توانمندي هاي بالاي شهرستان شهريار در حوزه فرهنگ و هنر تصريح كرد: به طور يقين يكي از موارد برجسته در ظهور و بروز استعدادهاي بالقوه، بسترسازي در جهت ايفاي نقش وعرضه فعاليت مستعدان عرصه فرهنگ و هنر در جهت فعال شدن توانايي هاي علاقه مندان در اين حوزه است.  
 
وي در ادامه افزود: در همين راستا برگزاري جشنواره فرهنگي و هنري يكي از بسترهايي است كه مي تواند آثار و توانمنديهاي فعالان اين حوزه را در فضايي رقابتي عرضه كند و بدين منظور معاونت فرهنگي شهرداري شهريار با همياري مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اين شهرستان برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي در اين منطقه را در دستور كار قرار داده است.  
 
عرب نژاد در نهايت تصريح كرد: اميد است با هم افزايي و تعامل سازنده اي كه بين دستگاه هاي متولي فرهنگي در اين شهرستان وجود دارد، رشد و توسعه فرهنگي در اين منطقه با تكيه بر ارزش هاي فرهنگي و اسلامي اصيل، همچون گذشته استمرار يابد. /ل

برچسب ها: وزیر ، فرهنگ ، ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.