سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مدیریت در نظام اسلامی موروثی نیست

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مدیریت در نظام اسلامی موروثی نیست که به عنوان ارث از گذشتگان رسیده باشد یا بتوان در این زمینه رویکردی متفاوت را نشان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری امروز در نشست با ریش‌سفیدان، ایثارگران و جمعی از بزرگان شهر اردبیل در محل شورای شهر اظهار داشت: در مقطعی عرصه مدیریت به دست افراد تنگ‌نظر افتاده بود که احساس می‌کردند عرصه مدیریت باید محدود به نفرات خاص باشد، در حالی که با حضور دولت جدید به عنوان دولت تدبیر و امید بسیاری از این ذهنیت‌ها برطرف شده و عرصه خدمتگزاری برای تمام مدیران متعهد و دلسوز فراهم آمده است.

وی با رد این تفکر که مدیریت و عرصه مسئولیت ارثی از گذشتگان است، عنوان کرد: امروز دامنه و گستره مدیریت فراخ‌تر شده و می‌توان از بضاعت و توان افراد شایسته، کار کشته و با تجربه و در عین حال جوان استفاده کرد.

سرداری به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورا و گزینش افراد با تجربه و ایثارگر در راس هیئت رئیسه شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: ما با مدنظر قرار دادن شعار حقیقی‌مان که خداگرایی بوده کار را با نام و یاد خدا آغاز می‌کنیم و امیدواریم نتیجه کار آنگونه باشد که رضایت الهی و مردم جلب شود.

رئیس شورای شهر اردبیل تاکید کرد: ما در این دوره با شعار خداگرایی که همان شعار بنیانگذار کبیر انقلاب بوده است، وارد عرصه انتخابات و خدمتگزاری شدیم و امیدواریم نتیجه و ثمره آن رو سفیدی در پیشگاه خداوند و مردم عزت‌مند ایران باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل با یادآوری اینکه مسئولیت و مدیریت در هر پست و منصبی اهمیت و سنگینی بسیار گسترده‌ای دارد، گفت:‌ انتظار می‌رود در عرصه مدیریت به مانند جنگ هشت ساله بتوانیم با روحیه ایثار ورود پیدا کرده و در این عرصه خدمات ماندگاری را انجام دهیم.

سرداری با انتقاد از برخی تنگ‌نظری‌ها در عرصه مدیریت جامعه اسلامی ابراز داشت: ‌باید این تنگ‌نظری‌ها جای خود را به میدان بروز و ظهور استعداد‌ها بدهد چرا که مسئولیت و مدیریت در نظام اسلامی ارث پدری نیست که برخی‌ها بخواهند از آن به نفع جریان خاص بهره‌برداری شخصی و فردی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شورای چهارم سعی خواهد کرد نه در شعار بلکه در عمل فرصت خدمتگزاری را غنیمت شمرده و با همراهی شهرداری امید زندگی مطلوب‌تر به مردم را فراهم آورد/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.