سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام واعظ موسوی در نطق پیش از دستور مجلس خبرگان:

علما عهده‌دار هدايت معنوي جامعه‌ هستند/ تقويت ارزش پول ملي اولويت دولت تدبير و اميد باشد

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: پس از تحقق این حماسه سیاسی پیگیری مطالبات رهبری در امر خلق حماسه اقتصادی ضروری است و انتظار به حق مردم انقلابی ایران اسلامی است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی": نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (‌چهارشنبه، 13 شهريور) در نطق پیش از دستور چهاردمین اجلاس خبرگان رهبری ضمن تبریک به "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی" ریاست جمهوری اظهار داشت: پس از تحقق این حماسه سیاسی پیگیری مطالبات رهبری در امر خلق حماسه اقتصادی ضروری است و انتظار به حق مردم انقلابی ایران اسلامی است.
 
وی بهبود معیشت مردم، مهار تورم، اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی، تقویت ارزش پول ملی و هدفمندی صحیح یارانه‌ها را از اولویت‌های دولت تدبیر و امید دانست.
 
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان به خشک شدن دریاچه ارومیه نیز اشاره و بر اهتمام دولت برای حل مشکل این دریاچه و اکوسیستم این منطقه تأکید کرد و خشک شدن دریاچه اورومیه را موجب بروز مشکلات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دانست.
 
حجت‌الاسلام واعظ موسوی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تأمین معاش و رفع برخی مشکلات اقتصادی مردم نیز گفت: با عمران و آبادانی باید از مهاجرت روستائیان به شهر که سبب تبدیل روستاها به خانه سالمندان و از رونق افتادن کشاورزی، دامداری و صنایع دستی شده است، جلوگیری کرد.
 
وی با اشاره به وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه از مسؤولان فرهنگی و علما که عهده‌دار هدایت معنوی جامعه بوده و هستند، خواست تا در این عرصه، تلاش بیشتری کنند.
 
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در پایان بر جایگاه خطیر ولایت فقیه و پاسداری از این حوزه تأکید کرد و آن را هدیه الهی برای ملت بزرگ ایران دانست.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.