سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

خريداري 147 هزار تن گندم از کشاورزان همدان

مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 13 همدان از خريد گندم به قيمت تضميني 800 تومان در يك ماه اخير خبر داد و گفت: تا 9 شهريور 147 هزار تن گندم خريداري شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا راد اظهار کرد: طبق بخشنامه صادر شده ميزان خريد گندم از گندمكاران مي‌تواند تا آذر جريان داشته باشد.
مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 13 همدان خاطرنشان كرد: با توجه به ميزان كاهش خريد در روزهاي پاياني مي‌توان خريد گندم را تا آخر شهريور تخمين زد.
وي با توجه به خريد انجام شده در استان از وجود گندم تا 10 ماه آينده در استان خبر داد و افزود: اين اتفاق در صورتي امكان مي‌يابد كه صدور گندم به ساير استان صورت نگيرد.
راد قيمت خريد گندم از گندمكاران را تا تاريخ هفتم تير به ميزان 720 تومان دانست و ابراز داشت: طي يك ماه اخير قيمت خريد گندم به 800 تومان رسيده است.
وي ادامه داد: البته گندم خريداري شده متعلق به دولت است و هر تصميمي صورت پذيرد ما تابع آن هستيم.
مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه 13 همدان گفت: در صورت صدور احتمالي گندم به ساير استان‌ها، هيچ مشكلي در اين زمينه نخواهيم داشت زيرا دولت تمهيدات لازم در خصوص ممانعت از كسري احتمالي را انديشيده است.
وي در خصوص ميزان قيمت نان گفت: پس از خريد تمام گندم و آرد از كارخانه‌ها شوراي اقتصاد كشور قميت نان را تعيين خواهد كرد و فعلاً چيزي مشخص نشده است./س
برچسب ها: گندم ، کشاورزان ، خریداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.