سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج /

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر سنندج مشخص شدند

با برگزاری انتخابات درون شورایی، سید انور رشیدی و لیلا فروتن‌نژاد به عنوان رئیس و نائب رئیس جدید شورای اسلامی شهر سنندج معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، آئین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور 13 عضو اصلی منتخب شورای شهر سنندج برگزار شد.
نامزدهای پست نائب رئیسی شورای شهر سنندج شامل وفا اصلانی و لیلا فروتن‌نژاد بودند که در نهایت لیلا فروتن‌نژاد با کسب 7 رأی این عنوان را برای مدت یک سال تصاحب کرد و اصلانی با 6 رأی از تصدی این سمت بازماند.
برای عضویت نماینده شورای شهر سنندج در شورای شهرستان، زهرا آوجیان و یوسف اسدی به رقابت پرداختند که در این رقابت فشرده نیز آوجیان برای یک دوره چهار ساله با کسب 7 رأی این سمت را به دست آورد و جالب آنکه یوسف اسدی که در انتخابات شورا با اختلاف فاحش نسبت به رقبا نفر اول شورای شهر شده بود در این انتخابات دورن شورایی تنها 6 رأی به دست آورد.
نامزدهای تصدی سمت منشی شورا نیز وفا اصلانی و ماشاءالله رضایی بودند که در نهایت رضایی با کسب 7 رأی به عنوان منشی نخست و وفا اصلانی با 6 رأی به عنوان منشی دوم برگزیده شدند.
سمت سخنگویی شورای شهر سنندج نیز محل رقابت سید بهاالدین حسینی و غریب سجادی بود که در نهایت سجادی با 7 رأی از مجموع 13 رأی شمارش شده یه این عنوان دست یافت.
سیدکمال حسینی نیز بدون رأی ‌گیری کتبی و با اعلام شفاهی به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شد./س
برچسب ها: شورا ، معرفی ، رأی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.