سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

آغاز به کار شانزدهمين كنفرانس سراسري برق در كازرون فارس

شانزدهمين كنفرانس سراسري برق با هدف ارائه مقالات و سخنراني ها در زمينه دست آوردهاي جديد در صنعت برق كشور توسط دانشگاهها و موسسات عالي كشور در كازرون فارس آغاز به كار كرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مسئول برگزاري كنفرانس ملي برق گفت : از تعداد يكهزار و ۲۹۱ مقاله رسيده از دانشگاههاي سراسر كشور به دبيرخانه ۳۴۰مقاله براي ارائه شفاهي و۳۳۰ مقاله به صورت پوستر انتخاب شده است.
علي رفيعي ادامه داد: تعداد ۷۰۰ نفر از دانشجويان ليسانس فوق ليسانس و دكترا در رشته هاي مهندسي برق ،مهندس كامپيوتر و مهندسي پزشكي كه به هم مرتبط هستند در اين كنفراس حضور دارند.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي كازرون هم گفت : علاوه بر ارسال مقاله از داخل كشور مقالاتي نيز از كشورهاي خارج به اين كنفرانس رسيده است.
سياوش شريفي هدف برگزاري اين كنفرانس را ايجاد جنب و جوش علمي بين اساتيد و دانشجويان در دانشگاه آزادكازرون به عنوان يكي از دانشگاههاي با سابقه جنوب كشور ذكر كرد.
رئيس سازمان علمي دانشجوئي مهندسي برق كشور هم گفت: اين كنفرانس تنها كنفرانسي است كه دانشجويان شركت كننده مي توانند با طرح مقالات در كنفرانس زمينه آمادگي براي حضور در كنفرانس هاي علمي بزرگتر در داخل و خارج كشور را پيدا كنند.
مهر آذين شهسواري حقيقي ادامه داد: اين كنفرانس كه در قالب علمي- آموزشي برگزار مي شود نقش مهمي در ارتقا بينيه علمي و ترغيب دانشجويان رشته برق كشور در پرداختن بيشتر به امر پژوهش دارد.
اين كنفراس ملي به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامي كازرون ادامه دارد./س

برچسب ها: کنفرانس ، برق ، کازرون ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.