سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

ایران رتبه پنجم جهان در ساخت تجهيزات پيشرفته در صنعت برق

مديرعامل شركت مديريت طرحهای نيروگاهي ايران(مبپنا)گفت : كشورمان در ساخت توربين هاي گازي و تجهيزات پيشرفته در صنعت برق رتبه پنجم جهان را دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، عباس علي آبادي بیان کرد: با ساخت توربين هاي گازي و تجهيزات پيشرفته در صنعت برق كشور در رتبه پنجم و در توليد برق رتبه چهاردهم دنيا قرار داريم.
وی گفت : متخصصان كشور ما امروز در كشورهايي مانند عمان، عراق، سوريه و الجزاير در ساخت نيروگاههاي برق فعال هستند.
علی آبادی با اشاره به اينكه پس از پيروزي انقلاب اسلامي سرمايه گذاري عظيمي در صنعت برق كشور صورت گرفته، افزود : اميدواريم در دولت يازدهم توجه بيشتري به اين موضوع بشود.
مديرعامل شركت مديريت طرحهای نيروگاهي ايران ادامه داد : بي ترديد اهتمام ويژه دولتمردان به صنعت برق كشور اثرات مهمي در پيشبرد زير ساختها و توسعه همه جانبه كشور دارد.
وي همچنين با اشاره به مزيتهاي برگزاري چنين كنفرانس هاي افزود: اين كنفرانس ها نقش بسيار مهم و فرصتهاي خوبي براي دانش پژوهان كشور است تا با ارائه گزارش ها از پتانسيل هاي صنعتي و دست آوردهاي صنعت برق آشنا شوند.
شانزدهمين كنفرانس سراسري برق با هدف ارائه مقالات و سخنراني ها در زمينه دست آوردهاي جديد در صنعت برق كشور توسط دانشگاهها و موسسات عالي كشور در كازرون از روز گذشته آغاز شده است.
براساس اين گزارش در اين كنفرانس ملي دانشجويي سه روزه از تعداد يكهزار ۲۹۱ مقاله داخلي و خارجي رسيده به دبيرخانه ۳۴۰ مقاله براي ارائه شفاهي و۳۳۰ مقاله به صورت پوستر انتخاب شده است.
تعداد ۷۰۰ نفر از دانشجويان ليسانس فوق ليسانس و دكترا در رشته هاي مهندسي برق ، مهندس كامپيوتر و مهندسي پزشكي كه به هم مرتبط هستند در اين كنفراس حضور دارند./س

برچسب ها: ایران ، پنجم ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.