سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

اختصاص اعتبار ویژه درمان معتادان

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر ‌از ابلاغ سند جامع درمان معتادان بهبود یافته به عنوان دومین سند ستاد مبارزه با مواد مخدر تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران زاهدان، معاون کاهش تقاضا و مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر کشور به همراه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از اردوگاه در دست ساخت شهید لاجوردی ایرانشهر بازدید کردند.

بابک دین‌پرست در این بازدید به بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکاری مناسب برای تکمیل و افتتاح پروژه پرداخت.

وی از ابلاغ سند جامع درمان معتادان بهبود یافته به عنوان دومین سند ستاد مبارزه با مواد مخدر تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

دین‌پرست همچنین تخصیص بودجه برای مکان‌هایی برای ترک اعتیاد معتادین و تبصره‌های ماده 16 موضوع اردوگاه ترک اعتیاد و بررسی موارد و مشکلات موجود در شهرستان برای راه‌اندازی اردوگاه ماده 16 در شهرستان ایرانشهر از دیگر برنامه‌های سفر خود بیان کرد.

در این جلسه علیرضا بابایی مدیرکل زندان‌های استان نیز اظهار امیدواری کرد با افتتاح اردوگاه جدید ایرانشهر تعداد 4 هزار زندانی بومی استان که در زندانهای دیگر استان‌ها نگهداری می‌شوند به استان منتقل شوند تا مشکلات خانواده‌های آنان به حداقل برسد./س

برچسب ها: اعتبار ، درمان ، معتادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.