سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر نمادین از شهدای صنعت چاپ در "جشن خانواده صنعت چاپ"

مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از گرامیداشت 10 شهید عرصه صنعت چاپ در «جشن خانواده صنعت چاپ» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رساني جشنواره صنعت چاپ، احمد علمشاهی مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اظهار کرد: صنعت چاپ با توجه به اهمیت بالایی که در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد دارد، یکی از صنایع مورد توجه در هر کشور است و در ایران نیز به همین دلیل، از سال 82، روز ملی این صنعت در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.
 
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به وظیفه حمایتی خود از صنعت چاپ، هر ساله برنامه های مختلفی را به مناسبت روز ملی این صنعت برگزار می کند که در همین زمینه امسال هشتمین دوره «جشن خانواده صنعت چاپ» برگزار می شود.
 
علمشاهی ادامه داد: برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی صنعت چاپ برای گروه های مختلف چون کارشناسان و اساتید، مدیران و هم چنین کارکنان و کارگران برگزار می شود که در این میان «جشن خانواده صنعت چاپ» ویژه تقدیر از کارکنان است.
 
به گفته وی، «جشن خانواده صنعت چاپ» با حضور سه هزار نفر از کارکنان صنعت چاپ استان تهران، در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود.
 
مدیر کل دفتر امور چاپ اظهار کرد: تمام تلاش خود را کردیم که به شکلی منصفانه از کارکنان تمامی چاپخانه های کوچک و بزرگ استان تهران، برای حضور در این جشن دعوت کنیم.
 
علمشاهی هدف اصلی از برگزاری «جشن خانواده صنعت چاپ» را ایجاد حس نشاط و همدلی در میان کارکنان دانست و گفت: قرار است در این جشن به صورت نمادین 10 نفر از شهدای چاپ با حضور خانواده هایشان، تقدیر شوند زیرا شهدا الگو و اسوه ای برای جامعه هستند.
 
گفتني است؛ جشن بزرگ خانواده صنعت چاپ 14 شهریورماه در تالار بزرگ کشور برگزار می شود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.