سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکستن قفل هایی که پای پلیس110 را هم به میان کشید؛

باقری: به بهانه مشکل با بنده استخر را به زور از ما گرفتند/ شکایت می کنیم!

رئیس هیئت شنای شهرستان یاسوج گفت: متاسفانه ظهر امروز با مزایده غیر قانونی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کهکیلویه و بویر احمد استخر هیئت را از ما پس گرفتند و به زور وارد این محل شدند.

نصیر باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه با توجه به مشکلی که مدیر کل استان با بنده دارد استخر هیئت شهرستان یاسوج را به صورت غیر قانونی و به بهانه های واهی از ما پس گرفتند تا این محل با شکستن قفل های درب استخر به فرد دیگری تحویل داده شود.

رئیس هیئت شنای شهرستان یاسوج افزود: با توجه به اینکه ما تا بهمن ماه سال جاری با ادراه کل استان قرارداد داریم مزایده استخر غیر قانونی است و مسئولان این اداره کل حق واگذاری آن و شکستن قفل های استخر را نداشتند به همین دلیل بلافاصله پس از وقوع این حادثه ما با تماس با پلیس 110 موضوع را به آنها اطلاع دادیم و بنده نیز در نظر دارم تا این موضوع را از طریق مراجع قضای پیگیری کنم.

وی تصریح کرد: در حالی آنها دست به این اقدام زدند که حکم قضایی نداشتند و در حال حاضر نیز به دلیل بروز این مشکل مراجعه کنندگان پشت درب های بسته هستند و به همین دلیل بنده برای حل این مشکل تمام تلاش خود را به کار می گیرم./مح

برچسب ها: شنا ، استخر ، پلیس ، شکستن قفل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.