سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پشتوانه سازی تضمینی برای حیات ورزش کشور است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: امر پشتوانه سازی در ورزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا حیات ورزش کشور را در رشته های مختلف و به منظور کسب مقامهای ارزشمند در عرصه های بین المللی را تضمین خواهد کرد.

علی رضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد توجه به امر پشتوانه سازی در ورزش شهرستانها گفت: امر پشتوانه سازی در ورزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا حیات ورزش کشور را در رشته های مختلف و به منظور کسب مقامهای ارزشمند در عرصه های بین المللی را تضمین خواهد کرد.

وی با اشاره به شهرستانها به عنوان مهد استعدادیابی تصریح کرد :در شهرستانهایی مانند شهرستان پردیس که از قشر جوان و علاقه مند به ورزش اشباح شده است مهد استعداد هستندومی توان از طریق یک برنامه ریزی درست و مدون مقوله پشتوانه سازی راانجام دادو در مسیر حیات ورزش کشور قدمهایی استوار و محکم را برداشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در ادامه این مطلب اضافه کرد : بیشتر جمعیت ورزشکار ما نونحال و نوجوان هستند که نمونه بارز آن در رشته اسکیت دیده می شودوبرای آموزش و استعداد یابی دنبال استفاده از نیروهای خود منطقه هستیم و پیامد های کار ما در چهار سال آینده نمایان می شود.

پرویزیبا تاکید بر اینکه ما در امر استعداد یابی استقامت زیادی داریم اظهار داشت :ما استقامت و حوصله زیادی در زمینه پشتوانه سازی و کشف استعداد در رشته های مختلف ورزشی داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در پایان در مورد لزوم ادامه این روش خاطر نشان کرد :هر کس جای بنده بیاید باید این رویه را در پیش بگیردو با آوردن مربیان خوب باید اجازه رشد و شکل گیری ورزش شهرستان را متناسب با معیار های ورزش حرفه ای بدهد./س


برچسب ها: ورزش ، استعداد ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.