سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین نمایشگاه گل و گیاه استان البرز افتتاح شد / افزایش 150 هکتاری فضای سبز کرج

شهردار کرج در افتتاحیه دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج از افزایش 150 هکتاری فضای سبز کرج در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ سید علی آقا زاده در افتتاحیه دومین نمایشگاه گل و گیاه استان البرز که در پارک شهید چمران کرج برگزار شد ؛ اظهار داشت: امسال سرانه فضای سبز هر شهروند یک متر مربع در نظر گرفته شده است که بدین ترتیب در سال جاری فضای سبز کرج 150 هکتار افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در طول 4 سال گذشته هر سال به طور متوسط 25 درصد بودجه شهرداری افزایش داشته است افزودذ:از 4 سال گذشته تا کنون تقریبا بودجه شهرداری 2 برابر شده است و به طور متوسط نیز هر سال بودجه ای که به فضای سبز تعلق گرفته بیش از 85 درصد رشد داشته است.

آقا زاده با اشاره به اینکه سازمان پارکها و فضای سبز کرج به خوبی از اعتبارات داده شده به این سازمان عنوان کرد: از کارهای تخصصی انجام شده در این سازمان توسعه متوازن فضای سبز در شهر کرج، نگاه به دانش روز فضای سبز و تربیت نیروهای متخصص و جوان است.

وی با تشکر از مدیر عامل فضای پارکها و فضای سبز کرج گفت: نمایشگاه امسال گل و گیاه کرج جزء 4 نمایشگاه برتر گل و گیاه کشور است.
 گفتنی است؛  نمایشگاه گل و گیاه کرج از 12 تا شانزده شهریورماه جاری در پارک شهید چمران کرج به مساحت 63 هزار متر مربع دایر است وشهروندان می توانند از ساعت 10صبح تا 20 با مراجعه به این نمایشگاه از آن بازدید کنند. /
برچسب ها: کرج ، پارک ، چمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.