سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران و برزیل کاملا آماده هستند

سایت جهانی فوتبال ساحلی در گزارشی به بازتاب خبر دو پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مقابل ایتالیا پرداخت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سایت جهانی فوتبال ساحلی درگزارشی که دیروز روی خروجی اش قرار داد، به بازتاب دو پیروزی 5 بر 3 و 7 بر 3 ایران مقابل ایتالیا پرداخت و نوشت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با این دو بازی نشان داد که برای حضور در جام جهانی تاهیتی آماده است.

گفتني است؛ درحالیکه شهر پاپیته  پایتخت تاهیتی - میزبان هفتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی - به سرعت در حال آماده سازی ورزشگاه هایش است تا از اواخر شهریورماه میزبان تیم های راه یافته به جام جهانی باشد، صعودکنندگان این جام جهانی با انجام تمرینات طاقت فرسا و بازی های دوستانه خود را برای حضور در این رقابتها آماده می کنند.

سه تیم شرکت کننده در جام جهانی فوتبال ساحلی شامل برزیل، پاراگوئه و ایران بازیهای دوستانه ای را در طول چند روز گذشته تدارک دیدند. برزیل و پاراگوئه، دو حریف قدرتمند از فوتبال ساحلی آمریکای لاتین در دو بازی در شهر ریودوژانیرو به مصاف هم رفتند که در بازی اول برزیل 7 بر یک و در بازی دوم 7 بر 3 موفق به شکست تیم پاراگوئه شد.

لازم به ذکر است: در تهران، ایران میزبان ایتالیایی ها بود که قهرمانان آسیا توانستند در دوبازی کاملا برتر با نتایج 5 بر 3 و 7 بر 3 ایتالیا را شکست دهند تا ثابت کنند برای حضور در جام جهانی کاملا آماده اند. ایران در این دوبازی با درخشش محمد احمدزاده و فرید بلوک باشی نشان داد که در جام جهانی حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

شايان ذکر است: دو قدرت آسیایی و آمریکای لاتینی دردو بازی دوستانه مقابل تیم های ایتالیا و پاراگوئه پیروز شدند و آمادگی کامل خود را برای حضور در جام جهانی 2013 نشان دادند.

در پایان خاطر نشان مي‌شود، رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی از 27 شهریور با حضور 16 تیم در تاهیتی آغاز می شود و ایران در گروه سوم با تیمهای برزیل (قهرمان آمریکای جنوبی)، سنگال (قهرمان آفریقا) و اکراین (قهرمان اروپا) هم گروه است.
 

برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، سایت ، پیروزی ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.