سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه سلمان كازرون و مؤسسه پژوهشي علوم و فناوري وزارت علوم

تفاهم نامه همكاري علمي و آموزشي بين دانشگاه سلمان فارسي كازرون و مؤسسه پژوهشي علوم و فناوري رنگ وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به امضا رسيد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، رضا پولادي سرپرست دانشگاه سلمان فارسي كازرون گفت : اين تفاهم نامه به منظور استفاده مطلوب از توانايي هاي مؤسسه و دانشگاه در جهت اجراي طرحهای تحقيقاتي ، كاربردي و تجاري سازي يافته هاي پژوهشي مورد نياز منعقد شده است.
وي بیان کرد: از ديگر مفاد اين تفاهم نامه برگزاري نشست هاي علمي مشترك و تبادل افكار و اطلاعات و همچنين تبادل اسناد و مدارك علمي و استفاده از تجهيزات تحقيقاتي مشترك است.
سرپرست دانشگاه سلمان فارسي افزود: گذراندن دوره كارآموزي دانشجويان در مؤسسه و همكاري در تبادل اساتيد و دانشجويان زبده و برجسته طرفين، متناسب با نياز دو مجموعه از توافقات مهم بين موسسه پژوهشي علوم و فنون رنگ وزارت علوم و تحقبقات و دانشگاه سلمان فارسي كازرون است.
پولادي ادامه داد: از موارد ديگر مندرج در اين تفاهم نامه مي توان به همكاري در زمينه بهره برداري از سايت ها و پايگاه هاي علمي، تحقيقاتي و استفاده از فضاهاي آموزشي و آزمايشگاهي طرفين و همكاري و مساعدت در جهت گسترش فضاي فيزيكي دو مجموعه با هدف ارتقاي توان علمي طرفين و همچنين مساعدت و بهره گيري از تجربه طرفين جهت تجاري سازي دستاوردها و دانش فني بدست آمده اشاره كرد./س

برچسب ها: انعقاد ، سلمان ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.