سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

هیچ بن‌بست اقتصادی برای ملت ایران وجود ندارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تهدید و تحریم نه تنها ملت ایران را در بن‌بست قرار نمی‌دهد، بلکه زمینه پیشرفت بیش از پیش ملت را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام محمدمهدی انصاری در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: ما باید خداوند را سپاسگزار باشیم در دولتی خدمت می‌کنیم که بزرگان و مسئولان آن به فیض شهادت نائل آمده‌اند و این مهر تاییدی بر عملکرد دولت اسلامی است.

وی تصریح کرد: هیچ دولتی همچون دولت کریمه اسلامی وجود ندارد که به دنبال پیگیری ارزش‌ها و احقاق حقوق مردم باشد و در مسیر اقامه عدل و قسط گام بردارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به پیروزی‌های مکرر ملت ایران در تحقق حماسه سیاسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات در حالی که دشمنان سعی در ضربه زدن به ارزش‌های نظم اسلامی و کمرنگ کردن حضور مردم بودند توطئه آنها را خنثی کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ابعاد مهم تحقق حماسه اقتصادی مبارزه با قاچاق کالا است، تصریح کرد: برنامه ریزی مناسبی برای مبارزه با قاچاق کالا صورت گرفته اما همت مدیران و مسئولان باید برخورد جدی با قاچاقچیان باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: همان مقدار که حماسه دینی مهم است حماسه سیاسی و اقتصادی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه فرمان امام امت بوده و تاثیر بسزایی در تحکیم مبانی انقلاب و نظام اسلامی دارد./س

برچسب ها: قم ، عدم ، بنبست ، اقتصادی ، ملت ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.