سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

دو ووشوکار زنجانی، فیکس تیم‌ملی شدند

دو ورزشکار زنجانی در پایان اردوی انتخابی تیم‌ملی ووشو بزرگسالان ایران توانستند با عملکرد خوب خود به عضویت تیم‌ملی درآمده و خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی مالزی آماده کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی ووشو بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، در محل آکادمی ووشو برگزار شد که در بخش ساندا شاهد حضور سه ورزشکار زنجانی در اوزان منهای 56 و 65 کیلوگرم بودیم تا با درخشش خود در این رقابت انتخابی و جلب رضایت کادر فنی تیم‌ملی، در ترکیب ثابت برای حضور در مسابقات جهانی مالزی که قرار است آبان‌ماه امسال برگزار شود، قرار گیرند.

در وزن منهای 56 کیلوگرم، رقابت بین دو ورزشکار زنجانی بود و این یعنی یکی از این دو ورزشکار باید بالاجبار خط می‌خورد، به همین خاطر علی بختیاری و رضا سبحانی به مصاف هم رفتند که علی بختیاری توانست با غلبه بر همشهری خود به عنوان فیکس تیم‌ملی در این وزن شناخته شود.

در ادامه این رقابت‌ها و در وزن منهای 65 کیلوگرم، جایی که محسن محمدسیفی،‌ دلاورد مرد زنجانی حضور داشت، توانست با غلبه بر جعفر شیرزاد بار دیگر به عضویت ثابت تیم‌ملی درآمده و به عنوان دومین ملی‌پوش زنجانی خود را برای حضور در دوزادهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان آماده کند.

گفتنی است، از 10 وزن حاضر در اردوی تیم‌ملی، پنج وزن به تشخیص حسین اوجاقی، سرمربی تیم‌ملی به مسابقات جهانی مالزی اعزام خواهند شد./س

 


برچسب ها: ووشوکار ، زنجان ، فیکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.