سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تشکل های خصوصی مشاوران خوب صنعتی برای نمایندگان مجلس

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تشکل های خصوصی در استان می توانند مشاوران خوبی در زمینه مسائل مربوط به صنعت و معدن برای نمایندگان مردم اصفهان باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ سیدعبدالوهاب سهل آبادی در نشست اعضای کارگروه پشتیبانی اتاق بازرگانی اصفهان با نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان اقتصادی، با اشاره به اهمیت انتخاب مدیران برای سمت های کلیدی استان عنوان کرد: مشورت با تشکل های خصوصی در زمینه انتخاب مدیران می تواند زمینه حل مشکلاتی مانند آب زاینده رود و نیز رشد و پیشرفت استان را فراهم آورد.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه زمانی با مبالغی بسیار کمتر از آنچه امروز نیاز است، حل مسئله آب زاینده رود امکان پذیر بود، افزود: مشکل آب اصفهان روحیه مردم اصفهان را تحت تاثیر قرار داده و مردم را خسته کرده است و دولت و نمایندگان باید همه توان خود را برای حل معضل آب به کار ببرند.

سهل آبادی ادامه داد: سرمایه‌گذاران باید برای حضور در اصفهان ترغیب شوند نه اینکه شرایط به گونه ای باشد که آنها را از اصفهان خارج کند.

رییس کارگروه پشتیبانی اتاق بازرگانی اصفهان اعلام کرد: برای ارتباط بهتر و بیشتر میان نمایندگان مردم و تشکل ها، پیشنهاد ایجاد یک دبیرخانه برای انعقاد تفاهم نامه ای میان این دو بخش تقدیم نمایندگان می شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.