سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرین‌منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حل مشکلات اقتصادي کشور تعامل دولت و مجلس را مي‌طلبد

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی کشور، تورم ساختاری، مشکلات مربوط به اشتغال، تحریم‌ها و کاهش منابع درآمدی، همه و همه مسائلی هستند که کشور را در شرایطی خاص قرار داده‌اند، که این شرایط تعامل هرچه بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان را می‌طلبد.

"محمدجواد آرین‌منش" عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت تعامل هرچه بیشتر قوای مقننه و مجریه در شرایط فعلی گفت: با توجه به ساختار قانون اساسی و لحاظ اصل تفکیک قوا در آن، هریک از قوا وظایف خاصی را برعهده دارند.

وي افزود: تنها در صورتی می‌توان به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دست يافت و برنامه پنجم توسعه کشور را محقق کرد که هماهنگی کامل میان قوای سه گانه، به ویژه مقننه و مجریه وجود داشته باشد.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در شرایط خاص فعلی عدم تعامل و همکاری قوای مقننه و مجریه کشور را دچار آسیب می‌کند.

آرین‌منش اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور، تورم ساختاری، مشکلات مربوط به اشتغال، تحریم‌ها و کاهش منابع درآمدی، همه و همه مسائلی هستند که کشور را در شرایطی خاص قرار داده‌اند، که این شرایط تعامل هرچه بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان را می‌طلبد.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر همکاری و تعامل موجود میان مجلس و دولت به تقابل و کشمکش تبدیل شود، بخش عمده‌ای از وقت و انرژی این دو قوه صرف مسائل حاشیه‌ای و غیر ضروری شده و تحقق اهداف نظام با مشکل روبرو خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آرین منش ، موتلفه ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.