سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاپیتان تیم ملی شمشیر بازی:

مجارستان را پشت سر گذاشتیم/ایستگاه بعدی ما مسابقات اینچو آن کره است

مجتبی عابدینی گفت: در مسابقات مجارستان تجربه کسب کردیم در مسابقات آسیایی ایچو آن کره مدال آوری کنیم.

مجتبی عابدینی، بازیکن تیم ملی شمشیر بازی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ملی پوشان در مسابقات  جهانی شمشیر بازی  که به میزبانی  مجارستان برگزار شد عملکرد مطلوبی داشتند هرچند در مسابقات نتوانستم جزو 64 نفر برتر قرار گیرم اما توانستیم بر تجربه هایم اضافه کنیم باتجربه ای که در این مسابقات  به دست آوردم مطمئن هستم که در بازی های آسیایی اینچو آن کره ی جنوبی  که هر 4  سال یک بار برگزار می شود درخششی فوق تصور خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: نتایج گذشته را باید فراموش کنیم و هدفگذاریمان را بر روی مسابقات آتی بگذاریم تا جبران گذشته را بکنیم.

 وی تصریح کرد: من تمام  توانایی ام را به کار بردم تا بتوانم در بین برترین های جهان قرار گیرم اما انگار قسمت نبود.

عابدینی اذعان داشت: در رویارویی با نمایندگان ونزوئلا رومانی، انگلیس ، کویت، کوبا و بلژیک قرار گرفتم و توانستم به رنک 88 از بین 162 نفر دست پیدا کنم.

 وی تاکید کرد: به عنوان کسی که توانسته مدال جام جهانی را به دست آورد می گویم که سعی دارم تمام توانایی ام را به کار بگیرم تا مسابقات بعدی بهترین را بگیرم.

 بازیکن تیم ملی ادامه داد: سال گذشته فتوحی توانست مدال طلای مسابقات شمشیر بازی را به دست بیاورد و پس نباید گرفتن مدال طلا برای ملی پوشان دور از تصور باشد هم اکنون هم رهبری، فرزاد با هرارسباران ، فتوحی و پاکدامن جزو اعضای اصلی تیم ملی شمشیر بازی بزرگسالان هستند وامیدوارم با برنامه ریزی که کادر فنی و فدراسیون انجام می دهد بتوانیم به نتایج  مطلوبی دست پیدا کنیم و با انگیزه بیشتری در مسابقات  حاضر شویم.

 عابدینی خاطر نشان کرد:  تا مسابقات آسیایی اینچو آن زمان زیادی باقی است که فکر می کنم می توانیم  با یک هدفگذاری و برنامه ریزی مناسب سعی کنیم تا از زمان استفاده کنیم و در این مسابقات عملکرد موفقی داشته باشیم./آق

برچسب ها: مسابقات ، آسیایی ، ایچو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.