سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین رده بندی فوتسال جهان اعلام شد؛

ایران با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرژانتین در جایگاه هفتم/برزیل کماکان صدر نشین فوتسال جهان

تیم ملی فوتسال ایران در جدید ترین رده بندی تیم های ملی فوتسال دنیا بدون تغییر امتیازی در جایگاه هفتم رده بندی تیم های ملی جهان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جدید ترین رده بندی تیم های ملی فوتسال دنیا امروز اعلام شد تیم ملی فوتسال ایران همچنان جایگاه هفتمی خود را حفظ کرد.

شایان ذکر است: ایران در حالی در این رده بندی پایین تر از آرژانتین رده ششمی جای گرفته که تنها دو امتیاز اختلاف با این تیم  دارد اما ملی پوشان ایران قرار است در اواخر مهر با تیم های برتر جهان در گرند پری برزیل موسوم به جام جهانی کوچک مصاف کند و این مسابقات فرصت خوبی است تا تیم ملی با کسب نتایج مناسب، اختلاف دو امتیازی با آرژانتین را جبران و بعد از یک سال  دوباره به رتبه ششم جهان دعوت کنند.

گفتنی است: فوتسال ایران که در قاره آسیا لقب سلطان فوتسال قاره را به خود اختصاص داده با فاصله 140 امتیاز  نسبت به ژاپن در صدر رده بندی تیم های ملی  قرار گرفته است.

 رده بندی  10 تیم جهان به ترتیب زیر است:

 برزیل با 1982 امتیاز در رتبه اول اسپانیا با 1975 امتیاز در رده دوم، ایتالیا با 1782 امتیاز در  رده سوم این جدول  قرار دارد تیم های فوتسال روسیه، پرتغال، آرژانتین ، ایران، اوکراین، ژاپن، پاراگوئه به ترتیب با امتیازهای  1697.1636.1570.1568.1467.1431.1380 در رده های چهارم تا دهم جدول رده بندی قرار گرفتند./آق

برچسب ها: ایران ، با ، دو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.