سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن رياحي در مراسم تشيع پيكر علي جعفريان، عنوان كرد:

آثار ماندگار و شاگردان " جعفريان " خاطره او را در اذهان ماندگار مي سازد

"حسن رياحي " در مراسم تشيمع پيكر " علي جعفريان" عنوان كرد: آثار ماندگار و شاگردان تربيت شده " علي جعفريان" خاطره او را در اذهان ماندگار مي كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل مراسم تشيع پيكر "علي جعفريان" پيشكسوت عرصه ي آهنگسازي، علي جعفريان متولد 1315 است و بينايي خود را در سن 12 سالگي از دست داد وي از سال 1345 همكاري خود را با راديو و تلويزيون آغاز كرد و پس از انقلاب اسلامي نيزدر ارسال 75 همكاري خود را با راديو و تلويزيون ادامه داد.  
 
زنده ياد جعفريان با خوانندگي چون بهرام حصيري سال تحصيلي / عليرضا قرباني و عليرضا افتخاري همكاري داشته است.  
 
" حسن رياحي " آهنگساز در مراسم تشييع پيكر اين پيشكسوت عرصه آهنگسازي گفت: از سال 1352 كه به شيراز رفتم با "علي جعفريان" آشنا و اين آشنايي به دوستي و رفت و آمد خانوادگي منجر شد.  
 
وي افزود: از پوران خلج، همسر زده ياد" جعفريان" به خاطر زحمات بي شمار و سالها پرستاري از وي تشكر مي كنم و معتقدم همه ي هنرمندان رهسپار جاي خوبي شوند كه " جعفريان" ، به طور يقين جاي خوبي خواهد رفت.  
 
بهرام حصيري، خواننده در اين مراسم اظهار داشت: از 16 سال پيش كه كار خود را با اسد الله ملك، آغاز كردم به تدريج با " علي جعفريان" آشنا شدم.  

وي تصريح كرد: من از طريق" جهانگير ملك" آدرس زنده ياد "جعفريان" را پيدا كردم و به تدريج قطعات بسياري را خواندم كه آهنگسازي آنها را زنده ياد " جعفريان" انجام داده بود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.