سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد توسعه اقتصادي در گرو بهبود فضاي کسب و کار

بهبود فضاي کسب و کار از طريق فراهم کردن شرايط رقابت پذيري و بسترسازي مناسب براي ورود موثر بخش خصوصي در اقتصاد کشور، نقش تعيين کننده اي در رشد و توسعه اقتصادي ايفا مي کند.

داوود چراغي کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب فوق گفت: امنيت اقتصادي را مي‌توان طبق برخي از تعاريف، آزادي از هر نوع ترس، شک و ابهام در کم توجهي يا بي توجهي به تعهدات و مطالبات در عين حال، حصول اطمينان از نتيجه فعاليت هايي دانست که در زمينه توليد ثروت، توزيع و مصرف آن صورت ميگيرد و خود موجب بالا رفتن استانداردهاي زندگي و رشد اقتصادي پايدار مي‌شود.

وي افزود: فضاي کسب و کار از جمله شاخص هاي تعيين کننده وضعيت اقتصادي هر کشور است.

چراغي ادامه داد: شاخص فضاي کسب و کار يکي از پارامترهاي مهم براي جذب سرمايه خارجي و تصميم گيري سرمايه گذاران محسوب مي شود.

اين کارشناس اقتصادي گفت: رشد و توسعه اقتصادي از مهمترين اهداف جوامع بشري است و لازمه دستيابي به اين هدف، ايجاد و گسترش فعاليت اقتصادي است.

چراغي خاطرنشان کرد: مهمترين پيش شرط فعالان اقتصادي جهت فعاليت، وجود ثبات، آرامش و به عبارت ديگر، امنيت اقتصادي در کشور است به طوريکه سرمايه گذاران بتوانند با  انجام محاسبات بلندمدت نتيجه توليد، توزيع و سرمايه گذاراني خود را پيش بيني کنند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: کسب ، کار ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.