سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

بانک عامل‌ مصوبه بخشودگی سود میگوپروران را اجرا نمی‌کند

رییس اتحادیه پرورش‌دهندگان میگو خوزستان گفت: بانک عامل مصوبه دولت مبنی بر بخشودگی سود و جرایم بانکی میگوپروران را اجرا نمی‌کند و علیرغم پیگیری از سوی ریاست جمهوری، این بانک هنوز پاسخگو نیست.








محمد معلم در گفت‌وگو باگروه استانها باشگاه خبرنگاران منطقه‌خوزستان، عنوان کرد: این در حالی است که بانک کشاورزی اخیراً از منابع داخلی خود به هر واحد پرورشی میگو دو میلیارد ریال تسهیلات با سود 18 درصد داده است.

وی ادامه‌داد: از دیگر مشکلات فعلی میگوپروران تغییر پروانه بهره‌برداری آب از موتورهای دیزل به دستگاه‌های الکتروموتور است. میگوپروران تا دو سال‌گذشته برای مصرف آب از موتوردیزل استفاده می‌کردند که این موتور هزینه آب دو برابر می‌کند، به همین علت میگوپروران از دو سال‌گذشته اقدام به استفاده از دستگاه الکتروموتور کرده‌اند.

رییس اتحادیه پرورش‌دهندگان میگو خوزستان بیان‌کرد: علیرغم ارائه مدارک لازم به اداره آب و برق جنوب، این اداره‌کل تاکنون جهت تغییر مجوز بهره‌برداری میگوپروران اقدامی نکرده است.

معلم تصریح‌کرد: هم‌اکنون تولید در مراحل پایانی است و برداشت از نیمه دوم شهریورماه آغاز می‌شود. امسال میگو در 250 هکتار از استخرهای پرورشی، کشت شده و پیش‌بینی می‌شود از این سطح 800 تن میگو برداشت شود./ش


برچسب ها: بخشودگی ، سود ، میگوپروران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.