سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامران در صحن علنی:

"شستا" به حياط خلوت دولت‌ها تبديل شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شستا حیات خلوت دولت‌ها است و به همین دلیل همیشه بر سر آن دعوا است که چه کسی به آنجا برود. وزیر باید توضیح دهد که پول شستا به کجا می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران حسن کامران نماينده مردم اصفهان در جلسه علني امروز(سه‌شنبه) و در موافقت با  کلیات طرح تعیین تکلیف بیمه تامین اجتماعی اشخاصی که زیر 10 سال بیمه پرداخت کردند، گفت: اگر کسی 15 سال بیمه داده باشد و بعد به او گفتند باید بروی و بعد از یک ماه در بیمه او فاصله افتاد و بعد هم آن فرد از دنیا رفت چه کار باید بکنیم؟

وي ادامه داد: ما باید به کسانی که حق بیمه پرداخت کرده اند ولی به هر دلیلی نمی توانند ادامه بدهند کمک کنیم، مگر عزرائیل تعارف دارد؟ مرگ که دست خود انسان نیست. 

کامران افزود: بايد به خانم‌هایی که همسر خود را از دست می‌دهند کمک شود لذا طرح تعیین تکلیف بيمه تأمین اجتماعی به این منظور تهیه شده و نباید اجازه دهیم این افراد دست خود را به سوی ديگران دراز کنند.

کامران اضافه کرد: باید به جای برخی اقدامات مقابل شستا ایستاد، شستا حیاط خلوت دولت‌ها است و به همین دلیل همیشه بر سر آن دعوا است که چه کسی به آنجا برود. وزیر باید توضیح دهد که پول شستا به کجا می‌رود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: شستا ، حیات ، خلوت ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.