سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود 6 پله‌ای، دستاورد بزرگ تیم ملی سپک تاکرا در لیگ جهانی

صعود 6 پله‌ای سپک تاکرای ایران در جهان، مهمترین دستاورد تیم ملی کشورمان در مسابقات لیگ جهانی بود که با حضور 12 تیم برتر جهان در هند برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی سپک تاکرای ما در شرایطی در "دهلی نو" به مصاف رقابتی جهانی خود رفت که برای اولین بار حضور در این پیکارها را تجربه می کرد.
برتری نوید بخش مقابل آمریکا و سنگاپور تیم قدرتمند قاره کهن، بسادگی بدست نیامد و بی گمان اعتماد بنفس مثالزدنی و انگیزه مضاعف ملی پوشان در این توفیقهای بزرگ، رل اساسی بازی کرد.
تیم کشور ايران در مصاف با آمریکا و در حالیکه حریف از دو بازیکن تایلندی الاصل استفاده می کرد، فعل خواستن را بخوبی صرف کرد و موفق شد این رقیب را با صلابت تمام تسلیم کند.

برتری الهام بخش برابر سنگاپور نیز در پرتو اراده بالای ملی پوشان حاصل شد، این در حالی بود که سنگاپوریها سال گذشته تیم ما را شکست داده بودند.

اما شکست مقابل هند میزبان این رقابتها در وضعیتی رقم خورد که "تیم داوری" در چند نوبت حق تیم ملی ما را خورد و علنا بسود هندیها رای داد تا صدای اعتراض کادر فنی و مسوولان تیم ملی کشورمان به آسمان بلند شود.

لازم به ذکر است، تیم ملی سپک تاکرای ايران با دو شکست مقابل تیمهای آماده و قدرتمند آسیا و جهان (مالزی – تایلند) و باخت به هند که به سبب بی مهری داوران بدست آمد و دو پیروزی درخشان برابر آمریکا و سنگاپور، بیلانی موفقیت آمیز از خود به یادگار گذاشت.
ایستادن در مکان ششم سپک تاکرای دنیا، آن هم در شرایطی که تیم ما برای نخستین بار طعم حضور در لیگ جهانی را می چشید (پیشتر در پله دوازدهم جهان قرار داشت) کارنامه ای قابل قبول بود.

گفتني است؛ اکنون سپک تاکرای ما با کسب این مقام، در صدد است تا در مسابقات قهرمانی جهان در تایلند حضور یابد که طبعا حمایت بی چون و چرای مسوولان را می طلبد تا در این میدان معظم نیز بتواند سربلند ظاهر شود.

در پايان خاطر نشان مي‌شود، سپک تاکرای کشورمان طی دو سال گذشته با حضوری شایسته در میادین معتبر آسیایی و جهانی بر این نظریه کارشناسان مهر تایید زده که پتانسیل قابل توجهی دارد و یقینا اگر مورد توجه بیشتر مسوولان قرار گیرد، توانایی آنرا دارد تا در بازیهای آسیایی برسکو بایستد و در صف بزرگان قاره قرار گیرد.
برچسب ها: صعود ، سپک ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.