سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

‌نگاه وی‍ژه دولت به شهرستان سرباز در حوزه گردشگری

‌سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرباز‌ گفت: نگاه دولت به شهرستان سرباز با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری وی‍ژه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، ‌‌مجتمع خدماتی بهداشتی پیردان در محور ترانزیت ایرانشهر به سرباز و چابهار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

‌محمد حسینی ‌سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرباز‌ در این مراسم گفت: با همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران ‌در محور گردشگری سرباز در محل روستای پیردان در حاشیه دره سرسبز و رودخانه پرآب سرباز با حضور فرماندار، مسئولان ادارات معتمدین محلی مجتمع خدماتی بهداشتی بین راهی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: این مجموعه با مساحت 90 مترمربع شامل نمازخانه به تفکیک مردانه و زنانه، سرویس‌های بهداشتی به تفکیک و یک باب مغازه با اعتبار 750 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

وی همچنین افزود: نگاه دولت به شهرستان سرباز با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری وی‍ژه است و احداث چنین زیرساخت‌های گردشگری موید این مطلب است. حسینی تاکید کرد: اما با توجه به ظرفیت‌های غنی گردشگری در این شهرستان، ‌نیازمند ایجاد مجتمع های خدماتی بهداشتی دیگر در محور راسک به چابهار و سرباز به سراوان است.

‌سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرباز‌ ‌در پایان از فرماندار ‌شهرستان سرباز به خاطر تامین اعتبار لازم برای ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی در روستاهای حائز اهمیت در زمینه گردشگری تشکر و قدردانی کرد‌./س

برچسب ها: نگاه ، ویژه ، دولت ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.