سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانك اطلاعات شهدا و ايثارگران پرستاري تشكيل مي شود

اطلاعات شهدا و ايثارگران پرستاري از طريق هيئت مديره ها به عنوان نمايندگان سازمان نظام پرستاري در سراسر كشور جمع آوري خواهد شد.

سعيد لك، عضو شوراي عالي نظام پرستاري در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اهميت نقش شهدا و ايثارگران در استقلال، آزادي و آباداني كشور به خصوص شهداي پرستاري كه با حضور كليدي خود در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل توانستند نقش مؤثر و عظيمي را در شرايط بحراني سال هاي دفاع مقدس ايفا كنند، كانون پرستاري بسيج جامعه پزشكي تصميم به جمع آوري اطلاعات و آثار شهدا و ايثارگران كادر پرستاري در سراسر كشور گرفته است.

وي گفت: حدود دو سال است كه سازمان نظام پرستاري كانون تحت عنوان كانون پرستاري بسيج جامعه پزشكي تشكيل داده است و از مهمترين اهداف و رسالت هاي آن مي توان به ماندگار كردن آثار شهدا و ايثارگران با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بين نسل هاي امروز و فردا اشاره كرد.

لك، با اشاره به چاپ آثار ايثارگران و شهداي پرستار در مجموعه اي مدون پس از جمع آوري مطالب مربوط به اين حوزه تصريح كرد: سازمان نظام پرستاري 110 هيئت مديره در سراسر كشور دارد كه اطلاعات ايثارگران و شهداي پرستاري از طريق اين هيئت مديره ها به عنوان نمايندگان سازمان نظام پرستاري در سراسر كشور جمع آوري خواهد شد.

لك، خاطرنشان كرد: اصل آثار جمع آوري شده به مركز اسناد  ايثارگران ارسال و تصوير اين آثار در فايل هاي بايگاني كانون پرستاري بسيج جامعه پزشكي نگهداري مي شود./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.