سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

توسعه صنایع فلزی در آذربایجان نیازمند هم اندیشی و تعامل مدیران این واحدها است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اندیشی و تعامل مدیران واحدهای صنایع فلزی لازمه توسعه و شکوفایی این صنعت در آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، نادر قاضی پور در حاشیه سومین جلسه بررسی مشکلات فرآیند تولید در واحد های تولیدی صنعتی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار واحد مرکزی خبرنگار صدا و سیمای آذربایجان غربی بر توسعه صنایع فولاد، فلز و افزایش تولید واحد های موجود در استان تاکید کرد.

وی افزود: این هدف نیازمند همکاری و هم اندیشی واحد های تولید کننده فولاد، فلز و تریلر در استان است.

وی همچنین خواستار جلب سرمایه گذاران برای ورود به صنایع فلزی در استان شد.

قاضی پور ادامه داد: کمبود نقدینگی، مشکل تامین ارز، پایین بودن سقف تسهیلات اعطایی بانک ها، بالا بودن نرخ سود تسهیلات، نگرانی از زمان باز پرداخت تسهیلات، مشکلات مربوط به ثبت سفارشات،مالیات و گمرک از جمله مشکلاتی بود که نمایندگان واحد های تولیدی صنایع فولاد، فلز و تریلر استان در این جلسه به آن اشاره کردند.

قاضی پور خاطر نشان کرد: برگزاری این جلسه در راستای سلسله جلساتی است که با هدف بررسی موانع توسعه صنعتی استان از ابتدای هفته جاری با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط و نمایندگان واحد های صنعتی و تولیدی استان آغاز شده است.

گفتنی است در حال حاضر 5 واحد تولیدکننده فولاد سرد، 4 واحد تولید کننده فولاد گرم، 5 واحد تولیدکننده انواع شمش و 5 واحد تولید کننده انواع تریلر در استان فعال هستند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.