سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمینار آموزشی هویت اجتماعی و شهروند مداری محلات منطقه 18

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه18، از برگزاری سمینار آموزشی هویت اجتماعی و شهروند مداری در محلات این منطقه خبر داد.

نامداری در گفتگو  با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سمینار آموزشی هویت اجتماعی و شهروند مداری در محلات منطقه 18 از جمله محله فردوس  به منظور ارتقا سطح آگاهی شهروندان و تقویت باورهای اجتماعی آنها برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه توضیحات بیشتر افزود: این طرح با مشارکت اداره های اجتماعی و فرهنگی نواحی 7 گانه شهرداری منطقه 18 و مدیریت  سرای محله منطقه در دست اجرا است.

 نامداری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح تحت نظارت کارشناسان علوم رفتاری و تربیتی با ارائه نکات آموزنده در ارتباط با  هویت اجتماعی شهروندان و آداب صحیح معاشرت با یکدیگر اجرا خواهد شد.

 وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح  گفت: برگزاری دوره های آموزشی تغذیه شیر مادر در سرای محله بهداشت، برگزاری دوره های محله تولید دارو، دوره های آموزشی مهارت های  زندگی و فرهنگ آپارتمان نشینی در  سرای محله ولیعصر شمالی از اقدامات اجرایی این طرح است.

 نامداری در پایان با اشاره به طرح های دیگر  معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 افزود: برگزاری رقابتهای قهرمانی آمادگی جسمانی در مجموعه ورزشی شقایق به منظور ارتقای سلامت شهروندان از طرح های دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 است./ف

برچسب ها: یب ، ی ، ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.