سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحبت با سایت بسکتبال آسیا؛

ساهاکیان: برخی در ایران به توانایی هایم شک کرده بودند

فوروارد قدرتی تیم ملی در مصاحبه با سایت بسکتبال آسیا با تاکید بر گذرا بودن جوایز فردی گفت: در چند ماه گذشته به سختی برای اهداف تیم کار کرده و اعتقاد دارم سزاوار قرار گرفتن در تیم برتر جام ملتها بودم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اوشین ساهاکیان به اعتقاد سایت رسمی بسکتبال آسیا هیچوقت به اندازه چهار ستاره دیگر تیم ملی مورده توجه قرار نگرفته اما در نهایت با انتخاب در تیم برتر جام ملتها به عنوان برترین فوروارد قدرتی مسابقات، توجه لازم را دریافت کرد.

اوشین در فاصله کمتر از دو هفته به مسابقات جام باشگاههای آسیا در مورد جام ملتهای آسیا و مسابقات پیش رو با سایت آسیا صحبت کرد:

فوروارد قدرتی تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا قرار گرفتن در تیم برتر جام ملتها برایش غیر منتظره بود، توضیح داد: قطعا این یک اتفاق غیرمنتظره اما خوشایند بود. افراد کمی در ایران بودند که به تدریج توانایی های من را زیر سوال می بردند و حتی با خود می گفتند آیا بازی اوشین افت کرده است؟ این جایزه باید نکاتی را به تمام این افراد یادآوری کرده باشد.

سزاوار قرار گرفتن در تیم برتر جام ملتها بودم

وی در مورد تاثیرات این جایزه ادامه می دهد: شناخته شدن در تورنمنتی شبیه جام ملتهای فیلیپین قطعا همیشه تاثیر خود را دارد. هر چند اعتقاد دارم این جوایز زودگذر هستند. برای من تنها این مهم است که تیم ملی در بازیها موفق شد و من هم به این برد کمک کردم. البته با تمام این اوصاف اعتقاد دارم که سزاوار این جایزه بودم. در سه تا جهار ماه گذشته به سختی برای رسیدن به اهداف تیمی کار کردم. البته حمایت هم تیمی ها و کادر مربیگری هم همراهم بود.

ساهاکیان در مورد اینکه تیم ملی ایران همیشه زمانی که وی شروع کننده پست چهار بوده به قهرمانی رسیده است ( ارسلان کاظمی در سال 2011 نفر اول این پست بود) تاکید کرد: تنها خوشحالم که تیم ملی در بازیها پیروز شد. از طرفی بازی در پست چهار این تیم کار واقعا سختی است چون فورواردهای قدرتی زیادی در ایران نیست و اگر هم باشد بسیار جوان هستند. من باید همیشه آمادگی ام را حفظ کنم و بازی خود را رشد دهم. البته کاملا از این چالش و بازی در این پست لذت می برم.

ماهان تیم بسیار قدرتمندی است

بازیکن اصفهانی تیم ملی شرایط ماهان را در آستانه جام باشگاهها تشریح کرد: ما تیم خوبی برای جام باشگاهها داریم و هدفمان قهرمانی است. حامد حدادی، مهدی کامرانی و آرن داودی به عنوان بازیکنان کمکی در کنار تیم هستند و قطعا تیم قدرتمندی خواهیم بود.

وی در پاسخ به اینکه شرکت در دومین تورنمنت سنگین در یک ماه چه تاثیری در شرایط فیزیکی بازیکناان دارد، گفت: در حقیقت چون از یک تورنمنت بزرگ بازگشته ایم، کاملا آماده ایم. حالا اعتماد به نفس بردن یک جام را با خود داریم که روحیه بازیکنان را بالا می برد.







تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.